تبلیغات
تجارت الکترونیکی - مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی میترسند

محصولات ویژه



Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :فاطمه رضایی
تاریخ:پنجشنبه 17 دی 1394-11:57 ق.ظ

مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی میترسند

مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی میترسند

مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی میترسند

مردم همچنان از خرید کردن از طریق اینترنت می‌ترسند،به همین دلیل در این مقاله روش هایی را که متخصصان برای برقراری امنیت مشتریان و فروشگاه اینترنتی به شرکت ها توصیه میکنند بررسی میکنیم:

 

 

 

 نزدیک به دو دهه است که خریدوفروش اینترنتی روی کار آمده است،اما با تمام مزایایی که خرید آنلاین برای مشتریان فراهم کرده است ،ترس ریشه‌ای افراد نسبت به امنیت خرید اینترنتی را از بین نبرده است.

یک تحقیق جهانی جدید که توسط یک شرکت ضمانت اطلاعات مستقر در بریتانیا به نام ان.سی.سی گروپ تهیه‌شده، نشان می‌دهد که  اکثریت مشتریان از خرید اینترنتی احساس امنیت نمی‌کنند. 77 درصد از جامعه آماری گفته‌اند : «‌این روزها دیگر از امنیت خرید کالا از طریق اینترنت اطمینان ندارند.‌» و 23 درصد دیگر هم به خاطر مسائل امنیتی تنها خریدهای محدودی از طریق اینترنت انجام می‌دهند.

درحالی‌که حتی خود فروشگاه‌های واقعی (غیرمجازی) هم در سال های گذشته با موارد  هک شدن شدید مواجه بوده اند(برای مثال شرکت‌هایی مانند تا رگت – نیمان مارکوس – هوم‌دیپوت)، به نظر می‌آید تهدید وقوع یک حادثه از طریق اینترنت روز به روز افزایش یافته و پایدار است. درواقع 64 درصد از جامعه آماری گفته‌اند که احتمالا در 12 ماه آینده قربانی هک شدن در اینترنت خواهند شد.

حالا با وجود این مشکل بزرگ مشاغل چه‌کاری می‌توانند انجام دهند تا از مشتریان خود محافظت کنند و به آن‌ها آسودگی خاطر بدهند؟ کریستوفر هاناگی، رییس قسمت هک شدن اینترنتی در شرکت سو شال اینجینیر می‌گوید : «همیشه از امنیت سیستم های خود مطلع باشید مخصوصاً در فصل تعطیلات که زمان شلوغ سال است، اقدامات امنیتی باید در الویت قرار گیرند.ضروری است که از به‌روز بودن سیستم نرم‌افزاری خود (سیستم امنیتی، سیستم اجرایی و ...) مطمئن باشید. شاید برقراری امنیت نیازمند تلاش زیادی باشد، ولی هکرها اغلب از طریق نرم‌افزارهای قدیمی و ارتقاء نیافته رخنه‌هایی به تجارت شما پیدا می‌کنند.»

اما مشتریان هم باید حواس خود را کاملاً در مورد صورتحساب‌ها جمع کنند. هاناکی می‌گوید : «حواستان باشد که از کجا و چه چیز می‌خرید تا بتوانید خیلی سریع کلاهبرداری را شناسایی کنید.»

ساتنام نارانگ، مدیر قسمت پاسخگویی به مشکلات امنیتی در شرکت امنیت نرم‌افزاری سیمانتکس می‌گوید : «بررسی ماهانه یا فصل به فصل سرورهای کامپیوتری‌تان برای محافظت کردن از اطلاعات حساس مشتریانتان ضروری است. اگر سیستم امنیتی‌ یا درگاه فروش خود را به یک عامل سوم (یک شرکت دیگر) سپرده‌اید، الزامی است که همواره با این شرکت در ارتباط باشید. گواهی‌نامه‌های پروتکل انتقال فایل – مشخصات ورودی که به میزبانان سیستم اجازه می‌دهد برای یکدیگر فایل انتقال دهند – هم ممکن است آسیب‌پذیر باشند.

چارلز برتز، رییس بخش پرداخت ریسک در مرکز خدمات مالی و تحلیل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات می‌گوید‌ : «در آخر، شرکت‌ها می‌توانند از بیمه امنیت سایبری هم استفاده کنند. در صورت هک شدن، این بیمه می‌تواند هرگونه غرامت و همین‌طور هزینه بررسی قضایی لازم برای پیدا کردن عامل را تقبل کند. به‌علاوه، داشتن چندین لایه امنیتی مانند تصدیق هویت دومرحله‌ای هم برای مشتریان و هم برای کارمندان شرکت‌ها می‌تواند به محافظت از هر دو کمک کند.»

 




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


chocolate
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 08:35 ق.ظ
Hi everyone, it's my first go to see at this web site, and
paragraph is genuinely fruitful designed for
me, keep up posting such articles.
How long will it take for my Achilles tendon to heal?
دوشنبه 16 مرداد 1396 03:20 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your post. I like to write a little comment to support you.
http://painlessfoot.soup.io/
جمعه 13 مرداد 1396 11:48 ق.ظ
I appreciate, result in I found just what I was looking for.
You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great
day. Bye
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر